miercuri, 6 iulie 2016

Mesaj important! - HoraQuest

Atențiune, atențiune!

Mesaj destinat tuturor grăsanilor, tuturor celora care se cred grăsuni, tuturor celora care vor să cunoască realitățile satelor moldovenești sau să-și facă noi prieteni.

Cea mai nouă și revoluționară metodă de slăbit, inventată în laboratorul doctorilor Simion, Prisăcaru și Ursu îți va da rezultate garantate!

Cu o rețetă unică ce îmbină dragostea de neam și nevoia de apartenență socială, influențată profund de nevoia de a arăta ca și decupat din revistă, cu care vei putea obține rezultate fenomenale de la 2 kg la 5 kg în doar 5 zile.

Vei avea posibilitatea să faci între 40 km și 60 km pe zi, pe bicicletă, să te hrănești în special cu voie bună și gânduri frumoase și uneori cu pate, să interacționezi cu cei mai fenomenali tineri ai Moldovei și să asculți durerile satului moldovenesc. Vei învăța lucruri interesante, despre tine și despre cei din jur.

Această ofertă valorează 599 lei, dar doar acum, pentru o perioadă limitată de timp oferta o puteți achiziționa la doar 99 lei.

Nu mai fi gras, plictisit și trist, hai cu noi în #HoraQuest!

Testimoniale:



Sorin, Chișinău: Până să ajung în horă nu credeam că voi putea parcurge o asemenea distanță pe bicicletă! În 3 zile am parcurs în jur de 120 km și am slăbit cu 3 kilograme. Am cunoscut oameni foarte frumoși prin satele Moldovei, oameni care se bucurau de prezența noastră. Ne-a prins ploaia, am mâncat fructe din copaci și am amintiri pentru o viață! Voi mai reveni în HoraQuest!


Pentru detalii suplimentare: aici sau aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu