luni, 7 decembrie 2009

De ce GeoLup nu merită să fie președinte

Personal când am văzut rezultatele exit-polului de aseară nu-mi venea să cred. Se pare că nu eram eu singurul. Lui Geoană, când își ținea discursul, tot nu-i venea să creadă, mai nu plângea, era foarte emoționat și mulțumea la toți sfinții (cel puțin de vreo 4 ori a menționat și vreo 2 cruci și-a făcut). Mai apoi a plecat la sediul PDL să sărbătorească cu noul său prieten Crin. Se pare că prea devreme a sărbătorit el victoria. Personal cred că România are nevoie de o nouă clasă politică, una să se gândească la cetățeni, nu la interesele ascunde de grup. Nu aș spune că Băsescu este un sfânt, dar măcar un lucru mă bucură și anume acela că a mai tăiat din numărul burtoșilor care dorm sau citesc ziare prin Camera Deputaților sau Senat. Geoană depindea de prea multă lume, era prea nesigur, nu are caracterul unui președinte. Aceste lucruri s-au văzut la dezbatere și în seara de ieri.
Tare aș vrea ca Băsescu să nu uite de cele 94% pe care le-a luat la noi și să spună guvernanților și poporului din RM care este cea mai rapidă cale spre UE.

Cât despre Marian Lupu prea multe expresii deocheate m-au făcut să nu-l îndrăgesc. Faptul că mai ține cadavrul lui Diacov în parlament sau că se consideră ”moldovean din talpă” tot nu mă face să-mi placă. Nici aroganța sa nu-mi place.
Personal din acțiunile sale văd că el dorește să ajungă președinte cu orice preț. O fi făcând asta pentru că vrea binele cetățenilor sau pentru a-și satisface poftele?
Să fie toată mascarada lui Lupu doar pentru a atrage electoratul comunist și al face pe acesta să dispară ca partid? Tare aș vrea să fie adevărat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu